Uppstigen!

God middag alla underbara läsare! 

Nu har jag precis stigit upp och försöker få upp min pojkvän ur sängen för jag vill verkligen in till Karlskrona och kolla lite i affärer! 🙂 Nu är ju den värsta mellandagsrean slut (folket börjar ge sig och därmed är det inte lika trångt) och det börjar bli ännu billigare så nu ska jag slå till på lite kläder osv.

Hästarna fick stå inne imorse och äta sin mat för mamma ville inte släppa ut dom när det spöregnade. och nu strax så ska min syster och hennes kompis rida ut på Desse och Taxen.
Alltid skönt när hästarna får komma ut en runda.

Blir nog ingen ridning för mig idag heller för min kropp känns inte riktigt i fas om man säger så 😉 men imorgon blir det nya tag! 

glöm förresten inte att anmäla er till —->”VECKANS BLOGG”<—- länk

Lämna en kommentar

Under Vardagen

Lämna en kommentar